Haberci71.com -  Kırıkkale Haberleri
ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

KURTLAR VADİSİ

Fazlı GÜVENTÜRK

06 Mart 2009, 09:50

Fazlı GÜVENTÜRK

KURTLAR VADİSİ

            Seveni olduğu kadar sevmeyeninde olduğu ve beklide son günlerde ekranlarda en çok aranan dizi haline gelen Kurtlar vadisinin yeni bölümleri büyük sükse ile yayınlanmaya başlandı.

            Ülke gündemini yakından takip eden vatandaşlarımızın severek ve bazende ibret duyarak izlediği dizi ile eleştiriler olması doğaldır. Çünkü insanların aynı anda tümünü memnun etmek mümkün olmaz.

            Dizinin senaristleri yabana atılmayacak kadar iyi şekilde gündemi takip ediyor. Bazen öyle konulara değiniliyor ki insanın “ bu adamlar nerden biliyor bu konuları. Yoksa devlet içinde ajanları işbirlikçileri mi var”  şekilde içinden geçiyor.

            Bir diğer konuda bu dizinin akıl hocaları yani bilirkişileri bayağı gizli konulara vakıf. Sadece özel kurslarda özel birimlerde özel görev yapacak insanlara anlatılan konular işleniyor. Demek bu konuda yetişmiş kişiler rehberlik ediyor bu diziye. Veya birileri güzel servis yapıyor konuları.

            Dizide ki şiddet ayrı bir konu. Adam tek başına gelip ortalığı yıkıyor, yakıyor , dağıtıyor polis falan gelmiyor oraya. Yahu en azından etraftaki yangını gören vatandaşın ihbarı ile itfaiyeye gelir. Yani bazı dizilerde art niyetle gösterilen güvenlik güçleri müdahale süresi maalesef bunda da işlenmekte. Oysa güvenlik güçlerinin ne çabuk ve kıymetli müdahalelerinin olduğunu görmemek için en hafif tabirle art niyetli olunması gerekir.

            Bu eleştirileri yapıyoruz ama bir gerçek var ki o da bu dizi Ülkenin karanlık olaylara bakışındaki ufkunu açtı. İnsanlar artık bir başka izliyor gerçek hayattaki olayları. Zaten farklı gözle ve gözlükle izlemediğimizden burnumuzun dibindeki olayları güzel irdeleyemedik.

            Güzel yurdumun üzerinde oynana hain emellerin düşmandan öte kabul ettiğimiz kişi veya kurumlarla nasıl iç içe çalıştığını ibret dolu gözlerle izliyoruz.

            Ergenekon terör örgütü davası sürerken görüyoruz bir takım hadiselerin gerçek yüzünü. Ülke içinde nasıl ülke olduğunu. Derin, sığ, az derin gibi devlet içindeki yapıların deşifresini görüyoruz.  Ülkemizin içinde ülkemizi bölmeye çalışan gruplar içinde yakın ilişki içinde olan insanların devlet, bürokrasi veya özel alanlarda nerelere geldiğini yakından görüyoruz. Bu gözle yani irdeleyerek , araştırarak ve inceleyerek baktığımızda devlet içindeki yapışlaşmayı çözebiliyoruz. Bu da ne kadar inkar edersek edelim Kurtlar Vadisi veya Tek Türkiye gibi dizilerle oluyor. Demek oluyor ki buda bir gereksinim.

            Çocuklarımızı uzak tutalım diyemiyorum. Çünkü bunun mümkün olmadığını bilenlerdenim. Zira benim çocuklarımda dört gözle bu dizinin yayınlanma saatini bekliyor. Ama bize düşen izlerken de olsa birkaç cümle ile aklımızın erdiğince gerçekleri anlatmaya çalışalım. Silahın kabadayılığın kötü olduğunu mutlaka anlatalım. Vurdu kırdı ile bir yere varılamayacağını anlatalım. Örnek alınması gerekenin anlatılan tema olması gerektiğini belirtelim.

            Tüm bunların ışığında ülkem bu kadar sahipsiz değil. Yani Ergenekon falan ne çıkarsa çıksın ortaya bu ülke içindeki tüm olumsuzlukları temizleyecek güçtedir. Emin olun art niyetli insanlardan çok temiz saf ve namuslu şekilde ülkesini seven ve onun için kesinlikle gözünü kırpmadan canını verecek insanların sayısı az değil.

            İzleyelim bu dizileri. O gözlede bakalım ekranlara. Ancak kesinlikle ümitsizliğe kapılmayalım. Bu ülkede bir İskender varsa emin olun bin onu yok edecek legal tekrar ediyorum legal insan mevcuttur.

            Selam ve dua ile…

Bu haber 2613 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit
SAĞLIK HER ŞEY AMA YA SAĞLIKÇI11 Ocak 2018

HABER ARA


Gelişmiş Arama

REKLAMLAR



 


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi